> > > > > analysis-of-marketing-strategies-used-by-pepsico-based-on-ansoffs-theory

Kristina Bachmeier - Analysis Of Marketing Strategies Used By Pepsico Based On Ansoff's Theory

Het boek Analysis Of Marketing Strategies Used By Pepsico Based On Ansoff's Theory van de auteur Kristina Bachmeier is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Analysis Of Marketing Strategies Used By Pepsico Based On Ansoff's Theory" is nieuw te koop vanaf € 34,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 34,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Analysis Of Marketing Strategies Used By Pepsico Based On Ansoff's Theory

Type: Paperback
ISBN: 9783640238293
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 34,99