> > > > > routledge-research-in-communication-studies-setting-agendas-in-cultural-markets

Philemon Bantimaroudis - Routledge Research In Communication Studies- Setting Agendas In Cultural Markets

Het boek Routledge Research In Communication Studies- Setting Agendas In Cultural Markets van de auteur Philemon Bantimaroudis is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Research In Communication Studies- Setting Agendas In Cultural Markets" is nieuw te koop vanaf € 51,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 51,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Routledge Research In Communication Studies- Setting Agendas In Cultural Markets

Type: Paperback
ISBN: 9780367874803
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 51,99