> > > > > international-marketing-and-management-research-foundations-of-consumer-behavior

Richard Bagozzi - International Marketing And Management Research- Foundations Of Consumer Behavior

Het boek International Marketing And Management Research- Foundations Of Consumer Behavior van de auteur Richard Bagozzi is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "International Marketing And Management Research- Foundations Of Consumer Behavior" is nieuw te koop vanaf € 38,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 38,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
International Marketing And Management Research- Foundations Of Consumer Behavior

Type: Hardcover
ISBN: 9783031931840
Levertijd: 18

Aanbieder:
€ 38,99


Andere populaire boeken van Richard Bagozzi
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 16,00
Tweedehands (0)