> > > > > recall-recognition-and-the-measurement-of-memory-for-print-advertisements

Richard Bagozzi - Recall, Recognition, And The Measurement Of Memory For Print Advertisements

Het boek Recall, Recognition, And The Measurement Of Memory For Print Advertisements van de auteur Richard Bagozzi is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Recall, Recognition, And The Measurement Of Memory For Print Advertisements" is nieuw te koop vanaf € 16,00 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 16,00 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Recall, Recognition, And The Measurement Of Memory For Print Advertisements

Type: Paperback
ISBN: 9781016860109
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 16,00
Recall, Recognition, And The Measurement Of Memory For Print Advertisements

Type: Hardcover
ISBN: 9781016855082
Levertijd: 23

Aanbieder:
€ 26,99