Het boek Cecilia's Keuze van de auteur Annita Beysen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Cecilia's Keuze" is tweedehands te koop vanaf € 27,50 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020987232
Soort boek
Paperback Stem uw product of dienst maximaal af op maat van de gebruiker Wil je Cecilia morgen ook als consument? Als je wilt dat ze voor jou kiest, wordt het tijd dat je haar leert kennen. Je product wordt niet gekocht door een uit marktdata gecompileerd rekenblad, je klant heeft noden, ambities, drempels en een naam. Ze heet bijvoorbeeld Cecilia. Een bedrijf moet zich van dit gegeven bewust zijn en Human Centred Design laat je toe diepe inzichten in het gedrag van je gebruiker te verwerven. Het is een vakgebied dat een schat aan potenti?le meerwaarde voor elk bedrijf bevat, maar dat in een door kwantitatieve data gestuurde bedrijfsvoering nog onvoldoende wordt ingezet. Dit praktische handboek - het resultaat van cocreatie in een team van nationale en Europese experten - bevat een weelde aan voorbeelden van tastbare, succesvolle projecten bij Europese en Vlaamse bedrijven. Je leest niet alleen wat zij deden om het verschil te maken, je krijgt alle middelen en kennis om deze tools ook in jouw bedrijf en in productontwikkelingsproces toe te passen! Cecilia's keuze is tot stand gekomen op vraag van Flanders InShape, de Vlaamse competentiepool productontwikkeling en industrieel design. Het redactiecomit? onder leiding van Remco Lenstra bestaat uit: Annita Beysen, Managing Partner van U-SENTRIC; Maka De Lameillieure-Kharatichvili, Algemeen Directeur van Flanders InShape; Remco Lenstra, Projectmanager kennisontwikkeling van Flanders InShape en J?rgen Oskamp, zaakvoerder van Achilles Associates.
|
Prijs
€ 27,50 |
Bekijk boek |