ISBN: 9789031341504
Bekijk boek
Het boek Interne Marketing van de auteur Bekkers is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Interne Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 19,95 bij Bol.com.
We hebben Interne Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:
![]() |
Interne Marketing |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789051895278
Soort boek
Paperback Interne marketing, waarbij de marketingbenadering wordt vertaald naar de interne organisatie, is het sleutelbegrip om een slagvaardige organisatie te realiseren die flexibel is en zich voortdurend kan aanpassen aan de veranderende buitenwereld. Om slagvaardigheid te realiseren is medewerking van de gehele organisatie nodig. Om dit te bereiken is interne marketing een belangrijk instrument. Pas als intern alles op rolletjes loopt, kan de externe klant naar behoren worden bediend en kunnen de organisatiedoelstellingen zo optimaal mogelijk worden gerealiseerd.<br /><br />Interne marketing is geschikt voor studenten in het hoger onderwijs aan bijvoorbeeld opleidingen voor bedrijfskunde, arbeids- en organisatiepsychologie, personeelsmanagement, en arbeidsvraagstukken. Daarnaast is het van belang voor iedereen die een bijdrage wil leveren aan de verbetering van interne bedrijfsprocessen: afdelingshoofden, managers, adviseurs en marketeers.
|
Prijs
€ 19,95 |
Bekijk boek |