> > > > > kloteklanten

Egbert Jan Van Bel - Kloteklanten

Het boek Kloteklanten van de auteur Egbert Jan Van Bel is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Kloteklanten" is nieuw te koop vanaf € 15,95 bij Bol.com. "Kloteklanten" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 15,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Kloteklanten

Type: Paperback
ISBN: 9789013047011
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 15,95
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013068054
   
Soort boek
Paperback


?"<br /> Het nieuwe, fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in Nederland. Met Kloteklanten 2.0 heeft Egbert Jan van Bel een vervolg geschreven op zijn bestseller uit 2007. ‘Bedrijven beginnen mede door de crisis eindelijk te beseffen dat zij de klant echt centraal moeten stellen’, zegt hij. ‘De goede wil blijft niet meer beperkt tot de communicatieafdeling. Er is sprake van een kentering.<br /><br /> De veranderingen vinden niet van de een op de andere dag plaats, maar Van Bel ziet positieve signalen. Giganten als KPN en ING hebben in persberichten duidelijk gemaakt dat zij de klant centraal willen stellen, zegt Van Bel. ‘Dat ze daar nu pas mee komen, wil ik ze niet verwijten. Ik vind het juist moedig. De goede wil blijft niet beperkt tot de communicatieafdelingen. Ik zie afdelingen binnen organisaties steeds beter samenwerken, zodat de klantgerichtheid ook door marketeers en IT’ers gedragen wordt.’ Van Bel heeft voor Kloteklanten 2.0 nieuw onderzoek verricht onder duizenden consumenten en tientallen bedrijven. Hij heeft de structuur losgelaten en andere auteurs aangezocht om hun gedachten over klantvriendelijkheid te laten gaan, zoals Steven de Jong, auteur van De lastige burger. ‘De nieuwe versie is daarmee ‘beschouwelijker’ van aard geworden. In de eerste versie hebben we de checklists ook al gemeden, maar Kloteklanten 2.0 biedt meer stof tot nadenken. De nieuwe versie is meer een grabbelton. Je kunt het boek zappend lezen. Bovendien is het ook nog eens vijftig pagina’s dikker, en dat voor dezelfde prijs.’ Over klantvriendelijk gesproken… "<br />
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560187
   
Soort boek
Paperback


''Met dit boek stel ik mijzelf ten doel u de ingrediënten aan te reiken zelf een visie te ontwikkelen voor de commerciële strategie voor uw onderneming. <br />Kloteklanten gaat over de relatie tussen bedrijven en hun klanten. Wat gaat er goed en wat gaat er goed fout? En wat doet u daar dan vervolgens mee...'' <br />Egbert Jan van Bel<br /><br />De eerste versie van Kloteklanten werd een regelrechte bestseller. Veel ondernemingen hebben inmiddels het thema klantgericht ondernemen op de agenda gezet. Twee jaar na dato is er weer veel gebeurd en is het tijd voor een geheel nieuwe versie, met nieuw onderzoek, nieuwe inzichten, trends en visies. <br /><br />Uw klant verandert de wereld, verandert u mee?<br />Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur, sprak over de onderzoeksresultaten met vele ondernemers, managers en hun klanten. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten en vertaalde dit naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt.<br />U krijgt honderden meningen, ervaringen en aanvaringen van klanten voorgeschoteld. U krijgt een bloemlezing uit de duizenden reacties van consumenten zoals u en ik, en over managers zoals u en ik... Sommige rampzalig of dramatisch, vaak hilarisch, maar altijd zeer leerzaam! Kortom, Kloteklanten is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert.<br /><br />Grootschalig klantonderzoek<br />Laat u niet misleiden door de titel, het boek heeft als basis een grootschalig onderzoek dat op continue basis al weer meerdere jaren wordt gehouden onder tienduizenden consumenten in Nederland: wanneer vindt u een onderneming oké? En wanneer niet?<br />Simpel gezegd, waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichterbij ligt dan u denkt.<br />
Prijs
€ 13,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Egbert Jan Van Bel
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Kloteklanten 3.0

ISBN: 9789024421947


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 27,95
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 18,99
Tweedehands (0)