Het boek Marketingcommunicatie van de auteur En Belch Belch is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingcommunicatie" is tweedehands te koop vanaf € 22,62 bij Bol.com.
We hebben Marketingcommunicatie ook gevonden geschreven door andere auteurs:
Marketingcommunicatie | |
Marketingcommunicatie |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789039521458
Soort boek
Paperback Iedereen in de westerse wereld wordt beïnvloed door reclame en promotie. Organisaties in de private en publieke sector beseffen dat succes wordt bepaald door communicatie met het publiek. De boodschap moet helder zijn en het publiek moet zin hebben in de boodschap.<br /><br />Reclame en promotie zijn als geen ander vak onderhevig aan verandering: klanten die betere resultaten willen, de opkomst van kleine en beweeglijke reclamebureaus, consumenten die niet langer reageren op traditionele vormen van adverteren. Grote reclame- en promotiebedrijven bepalen niet langer het gezicht van het vak. Internet heeft deze revolutie mogelijk gemaakt.<br />Om vat te krijgen op al deze ontwikkelingen is een goede balans van theorie en praktijk noodzakelijk. In Reclame en Promotie treft de student deze balans aan. Nieuwe ontwikkelingen worden tegen het licht van klassieke theorieën gehouden en vice versa. Het één hoeft het ander immers niet uit te sluiten.<br />Elk hoofdstuk van Marketingcommunicatie bestaat uit leerdoelen, een inleidende case, een internationaal perspectief, een ethisch perspectief, carrièreprofielen, kernbegrippen, opdrachten en een samenvatting. Voor de docent is er aanvullend materiaal beschikbaar. Het gaat hier onder meer om een 'Instructor's Manual', een 'Manual of Test' en een 'Test Bank'.
|
Prijs
€ 22,62 |
Bekijk boek |