> > > > > 42-rules-to-manage-an-ai-center-of-excellence-for-your-contact-center

Geoffrey A. Best - 42 Rules To Manage An Ai Center Of Excellence For Your Contact Center

Het boek 42 Rules To Manage An Ai Center Of Excellence For Your Contact Center van de auteur Geoffrey A. Best is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "42 Rules To Manage An Ai Center Of Excellence For Your Contact Center" is nieuw te koop vanaf € 20,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 20,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
42 Rules To Manage An Ai Center Of Excellence For Your Contact Center

Type: Paperback
ISBN: 9781607731306
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 20,99


Andere populaire boeken van Geoffrey A. Best
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Churchill

ISBN: 9789085714989


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 27,99
Tweedehands (1)
€ 31,85
Nieuw (1)
€ 20,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 66,99
Tweedehands (0)