> > > > > pitch-marktonderzoek

Kees Benschop - Pitch - Marktonderzoek

Het boek Pitch - Marktonderzoek van de auteur Kees Benschop is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Pitch - Marktonderzoek" is nieuw te koop vanaf € 19,95 bij Bol.com. "Pitch - Marktonderzoek" is tweedehands te koop vanaf € 23,70 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 19,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 23,70 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Pitch - Marktonderzoek

Type: Paperback
ISBN: 9789039527863
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 19,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789024405695
   
Soort boek
Paperback


Marktonderzoek dekt kerntaak P1-K1 van het kwalificatiedossier Marketing, Communicatie en Evenementen. Ook bereidt dit boek voor op het SPL/ECABO-examen Marktonderzoek. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het Nima A diploma. Voor verwerking en analyse van de onderzoeksgegevens hebben we gekozen voor Microsoft Excel. Leerlingen zijn immers al vertrouwd met Excel en dit programma kan bij een niet al te groot onderzoek prima uit de voeten met de analyse van een datamatrix. Ook sluit dit goed aan bij het praktijkmateriaal van SPL. <br /> <br />Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op www.practicx.nl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit acht delen, die ook als ebook in full colour leverbaar zijn: <br />* Basisboek marketing <br />* Marketingplanning <br />* Marketing: de harde cijfers <br />* Communicatie <br />* Marktonderzoek <br />* Evenementen organiseren <br />* Extra Pitch voor Nima A <br />De indeling van de eerste zes delen spoort voor 100% met de indeling van de SPL/ECABO examens, mede doordat deze boeken specifiek gericht zijn op het kwalificatiedossier MCE. <br /> <br />De online toets- en oefenportal PracticX is specifiek ontwikkeld voor mbo-studenten. Een unieke code in het boek geeft hen toegang tot het extra oefenmateriaal. Waar nodig wordt de leerstof uit het boek verder verrijkt met oefenbestanden, cases en aanvullende opdrachten. De oefeningen per hoofdstuk bestaan uit open- en gesloten vragen, waarbij studenten direct heldere feedback krijgen. Als voorbereiding op het examen van SPL/ECABO zijn er oefenexamens, eveneens met directe feedback. <br /> <br />Kees Benschop heeft jarenlange ervaring met het ontwikkelen van studiemateriaal en onderwijsmethodes voor het mbo. <br />
Prijs
€ 23,70
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Kees Benschop
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 15,00
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 20,25
Alles Voor Nima A

ISBN: 9789024425730


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 96,75
Tweedehands (0)