|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Internal branding 2.0<br />De 18 meest prangende en meest gestelde vragen<br />Luc van Beers & Gaby Nedeski<br />Waar eerst het merk allesbepalend was, komt nu de reputatie van een bedrijf steeds meer centraal te staan; die is minstens zo belangrijk als het product of de dienst zelf. Bedrijf en product, organisatie en dienstverlening zijn één, consument en werknemer verwachten dat. Juist nu, in tijden van crisis, waarin mensen op zoek gaan naar de essentie van het leven.<br />De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.<br />Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice voor de eigen medewerkers, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en<br />organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen hierover.<br />Luc van Beers en Gaby Nedeski, zelf gelouterde ervaringsdeskundigen, delen hun uitgebreide ervaring en inzichten, op een toegankelijke manier, helder en aantrekkelijk geschreven. <br />Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.<br />De discussie gaat verder op: www.allesoverinternalbranding.nl
|
Prijs
€ 10,25
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren. <br /><br />Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen. <br /><br />De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tussen de verschillende disciplines afgebroken worden. Het effect van internal branding is zo groot als de kracht van de samenwerking.<br /><br />Internal branding 2.0 is een toegankelijk boek, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.<br /><br /><br />
|
Prijs
€ 19,95
|
Bekijk boek
|