ISBN: 9789070985141
Bekijk boek
Het boek Handboek Social Media Voor Sportverenigingen van de auteur Martin Van Berkel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Social Media Voor Sportverenigingen" is tweedehands te koop vanaf € 12,60 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789054721888
Soort boek
Paperback Ruim 10 miljoen Nederlanders zijn actief met social media. Het grote bereik en<br />het gratis en interactieve karakter maken van social media een niet meer weg<br />te denken communicatievorm. Het (succesvol) gebruik van social media door<br />sportverenigingen blijft echter achter.<br /><br />Social media kunnen sportverenigingen helpen met het bereiken van vele doelen,<br />zoals het werven van vrijwilligers, het versterken van het sponsornetwerk en het reduceren van communicatiekosten. Bovenal kunnen social media het bereik en<br />de clubbinding vergroten.<br /><br />Dit handboek heeft als doel om met name bestuurders en pr- en communicatiefunctionarissen van sportverenigingen wegwijs te maken met social media. In het boek komen de vijf platforms aan bod die sportverenigingen op dit<br />moment de meest concrete mogelijkheden bieden: Facebook, Hyves, LinkedIn,<br />Twitter en YouTube.<br /><br />Het handboek bestaat uit twee delen. De Voorbereiding is het eerste deel, waarin de theorie en de voorbereidende stappen worden behandeld. In Aan de slag, het tweede gedeelte, wordt uitgelegd hoe sportverenigingen social media kunnen inzetten. Vele tips en voorbeelden maken concreet hoe verenigingen via social media het contact met hun achterban kunnen versterken en vergroten.
|
Prijs
€ 12,60 |
Bekijk boek |