> > > > > impact-marketing

Paul Beens - Impact Marketing

Het boek Impact Marketing van de auteur Paul Beens is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Impact Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 22,70 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 22,70 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789492528506
   
Soort boek
Hardcover


Iedere ondernemer weet inmiddels wel dat je aan online marketing moet doen. Dus je start met je bedrijf, maakt een mooie Facebook-campagne, verzint wat LinkedIn posts en connect met iedereen die je maar wil accepteren. En dan? Wat als het grote geld niet direct binnenstroomt zoals alle online business coaches je beloofden? Geen 100.000 euro omzet in de eerste maand, maar wel oplopende rekeningen en toenemende wanhoop… wat doe je dan? Dan is het tijd voor impact marketing. Paul Beens was zelf marketeer en IT-deskundige en wist dus ook precies wat hij aan online marketing moest doen als ondernemer. Totdat hij besefte dat deze kennis alleen niet voldoende was en hij financieel en emotioneel aan de grond kwam te zitten. De les die hij toen leerde, was voor hem het keerpunt naar succes en deelt hij in dit boek met alle ondernemers die meer succes willen behalen. Impact marketing begint bij de juiste mindset, het stellen van de juiste vragen, bereid zijn tot leren en verbeteren en dan uiteindelijk ook weten welke campagnes en ‘trucjes’ je het best kunt inzetten. Om ondernemers hierbij te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens na jarenlang onderzoek het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten, ook als je nog geen kaas hebt gegeten van online technieken en begrippen als funnels en targeting. Dit boek helpt je om als ondernemer, door aan impact marketing te doen, echt succesvol te worden. Het start met de juiste mindset, de lessen die Paul leerde en de stappen van het Impact Growth Model waardoor iedereen het in de praktijk kan toepassen. Zet vandaag nog de eerste stap naar succes met impact marketing! Paul Beens (1967) studeerde commerciële economie, volgde een technische opleiding en is sinds 2001 marketing- en funnelexpert en ondernemer. Zijn strategieën hebben letterlijk de manier veranderd waarop diensten en producten online worden verkocht. Zijn Impact Growth Model is gebaseerd op jarenlange studie en ervaring van de meest succesvolle ondernemers in Canada, Europa en de VS.
Prijs
€ 22,70
Bekijk boek