> > > > > using-social-media-to-gauge-iranian-public-opinion-and-mood-after-the-2009-election

Sara Beth Elson - Using Social Media To Gauge Iranian Public Opinion And Mood After The 2009 Election

Het boek Using Social Media To Gauge Iranian Public Opinion And Mood After The 2009 Election van de auteur Sara Beth Elson is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Using Social Media To Gauge Iranian Public Opinion And Mood After The 2009 Election" is nieuw te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Using Social Media To Gauge Iranian Public Opinion And Mood After The 2009 Election

Type: Paperback
ISBN: 9780833059727
Levertijd: 54

Aanbieder:
€ 27,99