> > > > > routledge-studies-in-marketing-driving-consumer-engagement-in-social-media

Bianchi, Anna M.C., A.O. - Routledge Studies In Marketing- Driving Consumer Engagement In Social Media

Het boek Routledge Studies In Marketing- Driving Consumer Engagement In Social Media van de auteur Bianchi, Anna M.C., A.O. is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Studies In Marketing- Driving Consumer Engagement In Social Media" is nieuw te koop vanaf € 51,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 51,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Routledge Studies In Marketing- Driving Consumer Engagement In Social Media

Type: Paperback
ISBN: 9780367646226
Levertijd: 6

Aanbieder:
€ 51,99
Routledge Studies In Marketing- Driving Consumer Engagement In Social Media

Type: Hardcover
ISBN: 9780367613105
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 147,74


Andere populaire boeken van Bianchi, Anna M.C., A.O.
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.