> > > > > the-social-use-of-media-cultural-and-social-scientific-perspectives-on-audience-research

Helena Bilandzic - The Social Use Of Media - Cultural And Social Scientific Perspectives On Audience Research

Het boek The Social Use Of Media - Cultural And Social Scientific Perspectives On Audience Research van de auteur Helena Bilandzic is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Social Use Of Media - Cultural And Social Scientific Perspectives On Audience Research" is nieuw te koop vanaf € 34,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 34,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Social Use Of Media - Cultural And Social Scientific Perspectives On Audience Research

Type: Paperback
ISBN: 9781841505121
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 34,99