> > > > > kwalitatief-onderzoek-in-organisaties

Inge Bleijenbergh - Kwalitatief Onderzoek In Organisaties

Het boek Kwalitatief Onderzoek In Organisaties van de auteur Inge Bleijenbergh is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Kwalitatief Onderzoek In Organisaties" is nieuw te koop vanaf € 34,50 bij Bol.com. "Kwalitatief Onderzoek In Organisaties" is tweedehands te koop vanaf € 12,95 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 34,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 12,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Kwalitatief Onderzoek In Organisaties

Type: Paperback
ISBN: 9789462364639
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 34,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059319271
   
Soort boek
Paperback


Dit boek bespreekt de verschillende fasen van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor opdrachtgevers en onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of promotietraject aan een universiteit. Je begint vaak met een algemeen idee over het onderwerp, dat tijdens het onderzoeksproces steeds verder wordt afgebakend en verfijnd. Waar moet je beginnen? Wat zijn hulpmiddelen en valkuilen? En waar moet je naar toewerken om het onderzoek succesvol af te ronden? Kwalitatief onderzoek in organisaties biedt handvatten voor het doorlopen van de verschillende fasen van een kwalitatief onderzoek, door de methodologische achtergronden te beschrijven en voorbeelden te geven uit de onderzoekspraktijk. Dr. Inge Bleijenbergh is universitair docent onderzoeksmethoden aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze deed kwalitatief onderzoek binnen verschillende organisaties in Nederland en het buitenland en heeft jarenlange ervaring met het doceren van methoden van kwalitatief onderzoek aan studenten bestuurskunde en bedrijfskunde en aan promovendi.
Prijs
€ 12,95
Bekijk boek