> > > > > hrmarketing

Caroline Boogaard - Hrmarketing

Het boek Hrmarketing van de auteur Caroline Boogaard is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Hrmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,00 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 8,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043008372
   
Soort boek
Paperback


In HRMarketing wordt een lans gebroken voor het toepassen van marketingtechnieken op het werkveld van HRM. Veel HR-professionals hebben last van een zekere stagnatie in hun vak: de veelheid aan onderwerpen en de diversiteit in vraagstukken maakt dat oplossingen in de vorm van nieuwe HR-instrumenten, -procedures of -modellen niet toereikend zijn. Sterker nog, sommige situaties vragen om radicaal andere HR-werkwijzen dan tot nu toe gebruikelijk is. Marketing biedt verrassende aanknopingspunten om, zonder veel moeite maar mét een vernieuwende insteek, betere resultaten te boeken met HRM. Behalve concrete toepassingen zoals de marketingmix en de SWOT-analyse beschrijft HRMarketing vooral ook de `mindset´ die marketeers karakteriseert: de manier van denken rondom bijvoorbeeld branding, doelgroepen en positionering biedt tal van handvatten voor HR-professionals om vernieuwing in hun vakgebied te bewerkstelligen. Voorbeelden en cases uit de praktijk belichten de positie, het werk en het imago van HR-professionals binnen de eigen organisatie. Daarnaast komt de organisatie als werkgever en de (externe) rol van HRM hierin uitgebreid aan bod. Al met al biedt dit boek een aantal verfrissende en direct toepasbare inzichten waarmee HR-professionals tot betere prestaties kunnen komen en en passant hun imago binnen de organisatie kunnen verbeteren. Caroline Boogaard werkt als consultant bij Hay Group. Zij houdt zich onder andere bezig met vraagstukken op het gebied van performance management en talentontwikkeling. Vanuit haar rol binnen Hay maar ook vanuit eerdere ervaring op het gebied van zowel marketing als HRM, geeft zij haar visie op wat een marketingperspectief kan betekenen voor HRM.
Prijs
€ 8,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043013406
   
Soort boek
Paperback


HRMarketing offers a breakthrough in applying marketing techniques in the field of HRM. Many HR professionals suffer from a certain stagnation in their field: the sheer quantity of topics and diversity of challenges means that there are not enough solutions available in the guise of new HR instruments, procedures or models. What is more, some situations demand radically different HR working methods than those available up to now.<br /><br />The field of marketing offers a number of surprising starting points for achieving better results in HRM easily and through a novel approach. Besides discussing<br />concrete tools such as the marketing mix and the SWOT analysis, HRMarketing describes first and foremost the "mindset" that is characteristic of marketers. Their way of thinking about branding, target groups and positioning, for instance, provides a number of useful approaches for HR professionals within their own organisations. Next, the book devotes extensive coverage to the role of the<br />organisation as an employer - and the external role of HRM therein. All in all, this book offers a variety of fresh and directly applicable insights that can help HR professionals perform better - and along the way, improve their image within the organisation.<br /><br />Caroline Welsing<br />Caroline Welsing works as a consultant with Hay Group. She is concerned with learning and development of HR professionals in organisations. From<br />her position at Hay Group as well as from earlier experience in the fields of both marketing and HRM, she articulates her vision of what a marketing perspective can mean for HRM. The executive of the Dutch Association for Personnel Management and Organisational Development (NVP) said of this book:<br /><br />'HRMarketing gives HR professionals the opportunity to move beyond the boundaries of their field and to see their own role in relation to those of other<br />divisions within the organisation. Approaching the field of HR from a marketing perspective can serve as an impetus to HR managers to make an active,<br />professional contribution to the goals of the organisation.'
Prijs
€ 13,45
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Caroline Boogaard
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 16,95
Tweedehands (1)
€ 11,99
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 34,70
De Eeuwige Oorlog

ISBN: 9789029098984


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 6,49