> > > > > marketingmanagement-take-off

Inge Bonne - Marketingmanagement Take Off

Het boek Marketingmanagement Take Off van de auteur Inge Bonne is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingmanagement Take Off" is tweedehands te koop vanaf € 19,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 19,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789038223452
   
Soort boek
Paperback


Markten veranderen snel. Er komen nieuwe markten op waaronder de BRIC landen, de concurrentie op internationaal niveau neemt verder toe, het consumentengedrag is ingrijpend gewijzigd en ook de communicatiekanalen veranderen in razend tempo. Diensten zijn net zo belangrijk geworden als producten en de explosie van het internet heeft de wereld grondig veranderd. Om te overleven en succes te boeken dient elke organisatie aan marketing te doen en haar beleid net zo snel aan te passen als de markt verandert. Het opzet van dit marketingboek is de student kennis te laten verwerven over de kern van marketing: waarvoor staat marketing als discipline, de basisbeginselen van marketing, het jargon, de marketingstrategie en de inzet van de marketingtools. Een tweede doelstelling van het boek is de student aan te zetten tot nadenken en kaders suggereren waarmee hij/zij zelf tot betere inzichten kan komen. In elk hoofdstuk zijn dan ook een aantal illustraties of toepassingsvragen en opdrachten verwerkt.
Prijs
€ 19,00
Bekijk boek