Het boek Marketingmanagement Take Off van de auteur Inge Bonne is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingmanagement Take Off" is tweedehands te koop vanaf € 19,00 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789038223452
Soort boek
Paperback Markten veranderen snel. Er komen nieuwe markten op waaronder de BRIC landen, de concurrentie op internationaal niveau neemt verder toe, het consumentengedrag is ingrijpend gewijzigd en ook de communicatiekanalen veranderen in razend tempo. Diensten zijn net zo belangrijk geworden als producten en de explosie van het internet heeft de wereld grondig veranderd. Om te overleven en succes te boeken dient elke organisatie aan marketing te doen en haar beleid net zo snel aan te passen als de markt verandert. Het opzet van dit marketingboek is de student kennis te laten verwerven over de kern van marketing: waarvoor staat marketing als discipline, de basisbeginselen van marketing, het jargon, de marketingstrategie en de inzet van de marketingtools. Een tweede doelstelling van het boek is de student aan te zetten tot nadenken en kaders suggereren waarmee hij/zij zelf tot betere inzichten kan komen. In elk hoofdstuk zijn dan ook een aantal illustraties of toepassingsvragen en opdrachten verwerkt.
|
Prijs
€ 19,00 |
Bekijk boek |