> > > > > it-service-management

Jan Van Bon - It Service Management

Het boek It Service Management van de auteur Jan Van Bon is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "It Service Management" is tweedehands te koop vanaf € 9,60 bij Bol.com.

Tweedehands (3) vanaf € 9,60 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben It Service Management ook gevonden geschreven door andere auteurs:

It Service Management
It Service Management
It Service Management

Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789080671324
   
Soort boek
Paperback


IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.<br /><br />De door ITSMF uitgegeven introductie op IT Service Management is inmiddels in Nederland hét standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management.<br /><br />In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is nu afgestemd op de definitieve teksten van de ITIL boeken Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie er in geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten bij de eisen voor het ITIL Foundation examen.<br /><br />Bij alle aanpassingen en vernieuwingen zijn echter de belangrijkste uitgangspunten voor het boek hetzelfde gebleven. Het boek biedt een actuele inleiding op het dynamische vakgebied van IT Service Management en is als zelfstandig studieboek te gebruiken. Het pretendeert echter niet op alle vragen uit de veelzijdige praktijk van IT-beheer een kant en klaar antwoord te hebben. Ook deze editie van het boek nodigt uit tot discussie en vergelijking van 'best practice' met de eigen ervaringen.<br /><br />Dit boek voorziet ongetwijfeld in een grote behoefte en verdient het om niet alleen gelezen en bestudeerd te worden, maar vooral ook, met wijsheid, gebruikt te worden in de praktijk.
Prijs
€ 9,60
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789077212288
   
Soort boek
Paperback


An introduction to IT service management as well as an introduction to the books in the IT infrastructure library, this manual also serves as a test preparation guide to the Foundation Certificate exam on IT service management. Based on the latest edition of the ITIL books on service support and service delivery, the text encourages discussion and comparison of best practices based on IT managers' own experiences.<br />
Prijs
€ 31,65
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789080671386
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 34,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Jan Van Bon
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 27,97
Nieuw (2)
vanaf € 17,97
Tweedehands (0)
Itil

ISBN: 9789087536763


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 16,63
Tweedehands (0)