> > > > > analysis-of-cultural-differences-and-their-effects-on-marketing-products-in-the-united-states-of-america-and-germany-a-cultural-approach-to-marketing-using-edward-t-hall-and-geert-hofstede

Matthias Boeing - Analysis Of Cultural Differences And Their Effects On Marketing Products In The United States Of America And Germany: A Cultural Approach To Marketing Using Edward T. Hall And Geert Hofstede

Het boek Analysis Of Cultural Differences And Their Effects On Marketing Products In The United States Of America And Germany: A Cultural Approach To Marketing Using Edward T. Hall And Geert Hofstede van de auteur Matthias Boeing is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Analysis Of Cultural Differences And Their Effects On Marketing Products In The United States Of America And Germany: A Cultural Approach To Marketing Using Edward T. Hall And Geert Hofstede" is nieuw te koop vanaf € 70,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 70,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden