> > > > > thirst-for-wine-inside-chinas-wine-industry-the-success-factors-of-marketing-wine-in-china

Melanie Bobik - Thirst For Wine - Inside China's Wine Industry: The Success Factors Of Marketing Wine In China

Het boek Thirst For Wine - Inside China's Wine Industry: The Success Factors Of Marketing Wine In China van de auteur Melanie Bobik is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Thirst For Wine - Inside China's Wine Industry: The Success Factors Of Marketing Wine In China" is nieuw te koop vanaf € 66,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 66,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
€ 66,99


Andere populaire boeken van Melanie Bobik
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 31,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 47,95
Tweedehands (0)