|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
?Succesvolle merken worden gekenmerkt door een helder merkinnerlijk, aantrekkelijk merkuiterlijk en activerend merkgedrag. Dit boek inspireert je om vanuit Brand Design na te denken over het vormen en vormgeven van merken. Met bondige theorie, nuttige modellen en veel voorbeelden uit de praktijk. <br /><br />Brand Design is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Steeds meer hogescholen en universiteiten in Nederland en België realiseren zich dat Brand Design een belangrijk onderdeel vormt van de marketingopleiding en gebruiken daarvoor dit boek. <br /><br />Ruud Boer is Register Marketeer en maakt voor zijn boek gebruik van 25 jaar merkervaring. Ruim 12 jaar als verantwoordelijke voor A-merken als Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga en sinds 1998 als directeur en partner van BTM / Bataafsche Teeken Maatschappij. Vanuit dit Rotterdamse Brand Designbureau helpt hij productmerken, retailmerken en corporate merken om verder te groeien vanuit inhoud en vormgeving. Hij was voorzitter van het BNO Platform Brand Design en is co-auteur van het boek Als jij een merk zou zijn. Daarnaast geeft hij lezingen, workshops, NIMA masterclasses, was hij gastdocent bij de Universiteit van Tilburg en is hij docent bij de SRM. <br /><br />‘Een heerlijk boek, met een interessante zienswijze.’ <br />Vincent Albers; docent Hogeschool van Amsterdam <br /><br />‘Interessant voor iedere marketeer.’ <br />Marketing Tribune <br /><br />‘Dit boek en de workshop met Ruud waren heel nuttig voor het merk HEMA.’ <br />René Repko; marketing directeur HEMA <br /><br />‘Een helder boek dat het verband legt tussen marketingtheorie en designpraktijk.’ <br />Management Team <br /><br />‘De schrijfstijl is erg toegankelijk en zeer geschikt voor onze studenten.’ <br />Jan-Chris Hullegie; docent Saxion University <br />
|
Prijs
€ 12,71
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. ?Het standaardwerk voor het bouwen van merken.? Harry van Delft ? Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University ?Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.? Luuk Ros ? Hoofdredacteur Marketingfacts ?Interessant voor iedere marketeer.? MarketingTribune Ruud Boer RM Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.
|
Prijs
€ 33,90
|
Bekijk boek
|