> > > > > marketing-modellen-berekeni

Ton Borchert - Marketing: Modellen & Berekeni

Het boek Marketing: Modellen & Berekeni van de auteur Ton Borchert is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing: Modellen & Berekeni" is tweedehands te koop vanaf € 19,75 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 19,75 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043015998
   
Soort boek
Paperback


Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen, dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes. Dit boek is geschikt voor studenten aan commerciële opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave. Op de bijbehorende website www.pearsoneducation.nl/borchertvink is extra materiaal beschikbaar. Ton Borchert en Loes Vink zijn lange tijd werkzaam geweest in de marketingpraktijk en zijn als docent marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht.
Prijs
€ 19,75
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Ton Borchert
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 56,95
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 40,95
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 12,50