> > > > > the-impact-of-product-packaging-on-consumers-value-perception

Christoph Breetz - The Impact Of Product Packaging On Consumers' Value Perception

Het boek The Impact Of Product Packaging On Consumers' Value Perception van de auteur Christoph Breetz is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Impact Of Product Packaging On Consumers' Value Perception" is nieuw te koop vanaf € 44,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 44,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Impact Of Product Packaging On Consumers' Value Perception

Type: Paperback
ISBN: 9783656570745
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 44,99


Andere populaire boeken van Christoph Breetz
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 66,99
Tweedehands (0)