Het boek Nieuwe Media Consument De van de auteur Marcel Brosens is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Nieuwe Media Consument De" is tweedehands te koop vanaf € 16,20 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014053233
Soort boek
Paperback De nieuwe media consument<br />De nieuwe media lijken de ontwikkeling van de jaren negentig te worden. Veranderingen in de technologie maken het mogelijk produkten en diensten te ontwikkelen, die tot enkele jaren geleden nog voor onmogelijk werden gehouden. Bedrijven en overheden bereiden zich voor op een wereld waarin een aansluiting op de elektronische snelweg gemeengoed zal zijn. Aan de andere kant maken marketeers zich zorgen over de steeds ongrijpbaarder wordende consument. Er vallen nauwelijks meer bevolkingsgroepen aan te wijzen waarvan het gedrag voorspelbaar is. Als bedrijven consumenten aan willen sluiten op de elektronische snelweg, zullen zij inzicht moeten krijgen in de grillen van deze consument. Dit boek handelt over het spanningsveld tussen de enorme mogelijkheden van nieuwe media en de consument die zich steeds grilliger gedraagt.
|
Prijs
€ 16,20 |
Bekijk boek |