> > > > > klantgericht-leiderschap

Sydney Brouwer - Klantgericht Leiderschap

Het boek Klantgericht Leiderschap van de auteur Sydney Brouwer is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klantgericht Leiderschap" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com. "Klantgericht Leiderschap" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Klantgericht Leiderschap

Type: Hardcover
ISBN: 9789083159911
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 25,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789089653932
   
Soort boek
Hardcover


Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. <br /> <br />In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM). <br /> <br />'Ook bij het bouwen aan een klantgerichte organisatie geldt voor managers: practice what you preach. Dit praktische en inspirerende boek helpt managers het verschil te maken voor klanten én medewerkers.' - <b>Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid</b> <br /> <br />'Dit boek laat zien hoe je een cultuur bouwt die zorgt voor enthousiaste medewerkers en klanten. Hiermee wordt ondernemen niet alleen leuker, je zult zien dat als je dit goed doet de euro's achter je aan rollen!' - <b>Bas van der Veldt, CEO AFAS</b> <br /> <br />'Een bedrijf waar het leuk is om van te kopen en waar klanten vol kwispelend fan van worden, is het gevolg van leiderschap. Klantgericht leiderschap!' - <b>Remco Claassen, Spreker & auteur over Leiderschap</b> <br /> <br />Trefwoorden: Klantgerichtheid klantbeleving leiderschap leider klant organisatie managers corporates Sydney Brouwer <br /> <br />
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Sydney Brouwer
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Six Star Service

ISBN: 9789089655431


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 23,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 20,95
Tweedehands (0)