> > > > > groeikracht-in-familiebedrijven

Wouter Broekaert - Groeikracht In Familiebedrijven

Het boek Groeikracht In Familiebedrijven van de auteur Wouter Broekaert is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Groeikracht In Familiebedrijven" is tweedehands te koop vanaf € 37,30 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 37,30 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789400007116
   
Soort boek
Paperback


Familiebedrijven worden momenteel geconfronteerd met turbulente tijden, die zowel uitdagingen als nieuwe mogelijkheden en kansen bieden. Dat betekent dat familiebedrijven geregeld hun koers moeten bijsturen door grote of kleine veranderingen door te voeren. De praktijk toont echter aan dat veel veranderingen worden ingezet, maar niet altijd tot een succesvol einde worden gebracht. Het is geen sinecure om te bepalen welke factoren aan de basis liggen van succes of mislukking. Essentieel is echter de steun van diegenen die de verandering moeten realiseren. <br /> <br /> In dit boek gaan de auteurs na hoe familiebedrijven ervoor kunnen zorgen dat hun familiale en niet-familiale medewerkers de verandering steunen door een gevoel van ?eigenaarschap? te cre?ren. Op basis van diepte-interviews en enqu?tes bij Vlaamse familiebedrijven bespreken de auteurs het belang van communicatie en planning en de rol van de organisatiestructuur bij het cre?ren van een breed draagvlak en ?eigenaarschap?. Dat maakt immers of medewerkers er mee hun schouders onder willen zetten en draagt bij tot het succes van de verandering. <br /> <br /> Wouter Broekaert is onderzoeker en docent binnen het studiegebied Bedrijfskunde aan de Odisee Hogeschool. Hij is tevens verbonden aan het Studiecentrum voor Ondernemerschap Odisee. Zijn onderzoeksgebieden situeren zich vooral op het vlak van familiebedrijven en ondernemerschap, meer bepaald wat betreft concurrentiestrategie, innovatie en veranderingsprocessen. <br /> <br /> Bart Henssen is doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen, docent Human Resources Management en docent onderzoeksvaardigheden. Hij is tevens verantwoordelijk voor het stimuleren en co?rdineren van praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek binnen het studiegebied Bedrijfskunde van de Odisee Hogeschool en verbonden aan het Studiecentrum voor Ondernemerschap Odisee. Vanuit zijn achtergrond is hij vertrouwd met leer- en kennisprocessen in organisaties, met psychologisch eigenaarschap, en met ondernemerschap in familiebedrijven en kmo?s.
Prijs
€ 37,30
Bekijk boek