> > > > > integrale-productontwikkeling

A. Buijs - Integrale Productontwikkeling

Het boek Integrale Productontwikkeling van de auteur A. Buijs is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Integrale Productontwikkeling" is tweedehands te koop vanaf € 9,89 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 9,89 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789051898217
   
Soort boek
Paperback


Integrale productontwikkeling schept inzicht in al verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en extreme ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht productontwikkelingscases beschreven, waarin een product wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretisch onderbouwde hoofdstukken.<br />Integrale productontwikkeling is bestemd voor iedereen die te maken heeft met productontwikkeling en innovatie of dat gaat krijgen. Het bevordert inzicht in de taal en gewoonten van de diverse disciplines die bij productontwikkeling en innovatie betroken zijn. Het gaat uit van weinig voorkennis en illustreert aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Daarmee is het dan ook een basisboek dat niet mag ontbreken in de literatuurlijst van de 21e-eeuwse manager.
Prijs
€ 9,89
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059313491
   
Soort boek
Paperback


Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht productontwikkelingscases beschreven, waarin een product wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretisch onderbouwde hoofdstukken.<br /><br />De uitgave is bestemd voor iedereen die te maken heeft met productontwikkeling en innovatie of dat gaat krijgen. Het bevordert inzicht in de taal en gewoonten van de diverse disciplines die bij productontwikkeling en innovatie betrokken zijn. Het gaat uit van weinig voorkennis en illustreert de theorie aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.<br />
Prijs
€ 18,80
Bekijk boek


Andere populaire boeken van A. Buijs
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (3)
vanaf € 26,95
Tweedehands (3)
vanaf € 9,84
Nieuw (5)
vanaf € 31,24
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (3)
vanaf € 8,95