> > > > > marketing-memo-brand-experiences

Buschman - Marketing Memo - Brand Experiences

Het boek Marketing Memo - Brand Experiences van de auteur Buschman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing Memo - Brand Experiences" is tweedehands te koop vanaf € 8,80 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,80 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013022186
   
Soort boek
Paperback


Tegenwoordig krijgt de consument honderden reclameprikkels per dag te verwerken. Hoe krijgt ú de klant in de ban van uw merk?<br />Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij. De kracht van brand experiences zit in de gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken, het leidt tot betrokkenheid. Ondernemingen die in de emotiesamenleving willen overleven, zullen moeten denken in het vervullen van emotionele of psychische behoeften. Maak van uw klanten uw gasten. Hoe? Brand Experiences wijst u de weg.
Prijs
€ 8,80
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Buschman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 23,99
Tweedehands (1)
€ 10,45
Nieuw (2)
vanaf € 73,00
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 11,95