ISBN: 9789078811107
Bekijk boek
Het boek Marketing Memo - Brand Experiences van de auteur Buschman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing Memo - Brand Experiences" is tweedehands te koop vanaf € 8,80 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789013022186
Soort boek
Paperback Tegenwoordig krijgt de consument honderden reclameprikkels per dag te verwerken. Hoe krijgt ú de klant in de ban van uw merk?<br />Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij. De kracht van brand experiences zit in de gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken, het leidt tot betrokkenheid. Ondernemingen die in de emotiesamenleving willen overleven, zullen moeten denken in het vervullen van emotionele of psychische behoeften. Maak van uw klanten uw gasten. Hoe? Brand Experiences wijst u de weg.
|
Prijs
€ 8,80 |
Bekijk boek |