> > > > > influence-and-persuasion-hbr-emotional-intelligence-series

Harvard Business Review - Influence And Persuasion (hbr Emotional Intelligence Series)

Het boek Influence And Persuasion (hbr Emotional Intelligence Series) van de auteur Harvard Business Review is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Influence And Persuasion (hbr Emotional Intelligence Series)" is nieuw te koop vanaf € 14,50 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 14,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Influence And Persuasion (hbr Emotional Intelligence Series)

Type: Paperback
ISBN: 9781633693937
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 14,50


Andere populaire boeken van Harvard Business Review
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 23,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 12,49
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 16,99
Tweedehands (0)