ISBN: 9789044115338
Bekijk boek
Het boek The Naked Consumer Today van de auteur Callebaut is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "The Naked Consumer Today" is tweedehands te koop vanaf € 57,30 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789044114805
Soort boek
Paperback Hedendaags marketingonderzoek heeft belangrijke stappen vooruit gezet in het bepalen van analytische modellen over consumentengedrag. Maar voor succes op lange termijn is het belangrijk ook de motieven van de consumenten te begrijpen. Dit boek staat stil bij de diverse aspecten hiervan, van het belang van het onbewuste bij beslissingen van consumenten tot het effectieve gebruik van een universeel toepasbaar psychologisch model dat rekening houdt met regiogebonden resultaten. Motivaties van mensen zijn niet zo eenvoudig weer te geven in een analytisch model. Maar het is erg belangrijk om te weten wat de juiste vragen zijn die moeten worden gesteld voor dat de koopdynamiek van consumenten exact te doorgronden is.<br />Uit de inhoud:<br />The cornerstones – A brief history of motivational market research – the Censydiam model – conscious and unconscious – psychology of motives – cross-culturally correct marketing – the consumer as an individual – The Censydiam Illogic Algorithm – Future Watch – Four case studies.<br />Jan Callebaut is mede-oprichter en managing director van Censydiam. Hendrik Hendrickx, psycholoog en mede-oprichter, Madeleine Jannssen, socioloog, en Christophe Fauconnier, psycholoog en econoom, zijn er senior onerzoekers.<br />
|
Prijs
€ 57,30 |
Bekijk boek |