> > > > > media-and-society

Carah - Media And Society

Het boek Media And Society van de auteur Carah is 4 maal gevonden, 2 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Media And Society" is nieuw te koop vanaf € 38,45 bij Bol.com. "Media And Society" is tweedehands te koop vanaf € 29,48 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 38,45 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 29,48 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Media And Society ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Media And Society
Media And Society
Media And Society

Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Media And Society

Type: Paperback
ISBN: 9781529707953
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 38,45
Media And Society

Type: Hardcover
ISBN: 9781529707960
Levertijd: 8

Aanbieder:
€ 138,00
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9781446267691
   
Soort boek
Paperback


A cutting-edge, student focused introduction to the broad field of media, culture and society. Louw and Carah critically explore the emergence of interactive, social and mobile media, alongside established questions of production, content and participation.
Prijs
€ 29,48
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9781446267684
   
Soort boek
Hardcover


'This is the media and society text that critical scholars have been waiting for'. - Professor Mark Andrejevic, Pomona College This book unpacks the role of the media in social, cultural and political contexts and encourages you to reflect on the power relationships that are formed as a result. Structured around the three cornerstones of media studies; production, content and participation, this is an ideal introduction to your studies in media, culture and society. The book: Evaluates recent developments in media production, industries and platforms brought about the emergence of interactive media technologies. Examines the shifting relationship between media production and consumption instigated by the rise of social and mobile media, recasting consumption as 'participation'. Explores the construction of texts and meanings via media representations, consumer culture and popular culture, as well as the relationship between politics and public relations. Assesses the debates around the creative and cultural labour involved in meaning-making. Includes a companion website featuring exercise and discussion questions, links to relevant blogs and web material, lists of further reading and free access to key journal articles.
Prijs
€ 88,05
Bekijk boek