ISBN: 9789083215242
Bekijk boek
Het boek Motivational Marketing Research Revisited van de auteur Inge Callebaut is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Motivational Marketing Research Revisited" is tweedehands te koop vanaf € 32,75 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789053508008
Soort boek
Paperback Motivatieonderzoek opnieuw bekeken? Een nieuwe kijk op oude ideeën? In zekere zin wel. 'Motivatieonderzoek' is -bijna -even oud als marktonderzoek en marketing zelf. Toch waren de 'oude ideeën' van Censydiam helemaal nieuw toen ze voor het eerst aan het papier toevertrouwd werden, zo'n vijf jaar geleden, in The Naked Consumer. Ondertussen is er heel wat veranderd. In dit boek wordt onder meer Censydiam's IIIogic Algorithm voorgesteld, een computerprogramma waardoor het mogelijk wordt om analyses te maken van onderzoeksresultaten op een eenvoudige en snelle manier. Dit programma gaat echter ook 'intuïtief' te werk, op een overigens volstrekt logische manier, en dat is wel heel bijzonder. De internationalisatie van de economische processen maakt dat marketeers meer consumenten willen bereiken met dezelfde globale concepten en programma's. Een paradox, want hoe meer consumenten er zijn, hoe meer onderlinge -vooral culturele -verschillen er zullen zijn. Hoe pakt men dit marketinggewijs aan? Welke oplossingen zijn er voor dit probleem? Deze en andere vragen rond 'quantitative mapping' worden behandeldMet het stijgen en dalen van de prijzen hangt een gevoel van existentiële angst samen dat mee schommelt. Dit gedrag blijkt een cyclisch patroon te vormen. Wat beteken dat voor de toekomst? Welke effecten zullen er waar te nemen zijn op de familie als instituut, op individualisme, op autoriteit en gezag, emotionaliteit, angst voor de dood, ...? Dit laatste hoofdstuk werpt een blik in de toekomst.<br />
|
Prijs
€ 32,75 |
Bekijk boek |