> > > > > impact-of-new-advertising-formats-on-interactive-digital-television

Veroline Cauberghe - Impact Of New Advertising Formats On Interactive Digital Television

Het boek Impact Of New Advertising Formats On Interactive Digital Television van de auteur Veroline Cauberghe is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of New Advertising Formats On Interactive Digital Television" is nieuw te koop vanaf € 79,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 79,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of New Advertising Formats On Interactive Digital Television

Type: Paperback
ISBN: 9783838325750
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 79,00