> > > > > foundations-and-trends-in-marketing-product-assortment-and-consumer-choice

Alexander Chernev - Foundations And Trends? In Marketing- Product Assortment And Consumer Choice

Het boek Foundations And Trends? In Marketing- Product Assortment And Consumer Choice van de auteur Alexander Chernev is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Foundations And Trends? In Marketing- Product Assortment And Consumer Choice" is nieuw te koop vanaf € 53,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 53,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Foundations And Trends? In Marketing- Product Assortment And Consumer Choice

Type: Paperback
ISBN: 9781601985347
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 53,99


Andere populaire boeken van Alexander Chernev
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 86,99
Tweedehands (0)
The Business Model

ISBN: 9781936572465


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 14,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 57,99
Tweedehands (0)