> > > > > brand-equity-dimension-buying-behavior-conceptsempirical-relevance

Anupama Chirag Dave - Brand Equity Dimension & Buying Behavior: Concepts-empirical Relevance

Het boek Brand Equity Dimension & Buying Behavior: Concepts-empirical Relevance van de auteur Anupama Chirag Dave is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Brand Equity Dimension & Buying Behavior: Concepts-empirical Relevance" is nieuw te koop vanaf € 49,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 49,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Brand Equity Dimension & Buying Behavior: Concepts-empirical Relevance

Type: Paperback
ISBN: 9786202068710
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 49,90