> > > > > the-handbook-of-international-advertising-research

Hong Cheng - Handbook Of International Advertising Research

Het boek Handbook Of International Advertising Research van de auteur Hong Cheng is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Handbook Of International Advertising Research" is nieuw te koop vanaf € 178,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 178,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
The Handbook Of International Advertising Research

Type: Hardcover
ISBN: 9781444332377
Levertijd: 55

Aanbieder:
€ 178,99
Handbook Of International Advertising Research

Type: Hardcover
ISBN: 9781444332377
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 189,00


Andere populaire boeken van Hong Cheng
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 52,20
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 96,00
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 278,99
Tweedehands (0)