> > > > > an-empirical-study-of-the-industrial-marketing-mix-jeanmarie-choffray

Jeanmarie Choffray - An Empirical Study Of The Industrial Marketing Mix / Jean-marie Choffray

Het boek An Empirical Study Of The Industrial Marketing Mix / Jean-marie Choffray van de auteur Jeanmarie Choffray is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "An Empirical Study Of The Industrial Marketing Mix / Jean-marie Choffray" is nieuw te koop vanaf € 17,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 17,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
An Empirical Study Of The Industrial Marketing Mix / Jean-marie Choffray

Type: Paperback
ISBN: 9781376985917
Levertijd: 24

Aanbieder:
€ 17,00


Andere populaire boeken van Jeanmarie Choffray
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 15,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 15,99
Tweedehands (0)