> > > > > artificial-intelligence-how-influences-marketing-changes

Johnny Ch Lok - Artificial Intelligence How Influences Marketing Changes

Het boek Artificial Intelligence How Influences Marketing Changes van de auteur Johnny Ch Lok is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Artificial Intelligence How Influences Marketing Changes" is nieuw te koop vanaf € 33,71 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 33,71 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Robotic Social Influence- Artificial Intelligence How Influences Marketing Changes

Type: Paperback
ISBN: 9798612263234
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 33,71
Artificial Intelligence How Influences Marketing Changes

Type: Paperback
ISBN: 9798612263234
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 53,99


Andere populaire boeken van Johnny Ch Lok
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (6)
vanaf € 49,99
Tweedehands (0)
Nieuw (6)
vanaf € 25,84
Tweedehands (0)