> > > > > service-quality-perspectives-in-higher-education-marketing-in-india

Mamta Chawla - Service Quality Perspectives In Higher Education Marketing In India

Het boek Service Quality Perspectives In Higher Education Marketing In India van de auteur Mamta Chawla is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Service Quality Perspectives In Higher Education Marketing In India" is nieuw te koop vanaf € 76,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 76,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Service Quality Perspectives In Higher Education Marketing In India

Type: Paperback
ISBN: 9783659711008
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 76,90