> > > > > customer-relationship-management-as-a-tool-to-increase-customer-loyalty-a-study-of-select-retail

Neha Chhibber - Customer Relationship Management As A Tool To Increase Customer Loyalty A Study Of Select Retail

Het boek Customer Relationship Management As A Tool To Increase Customer Loyalty A Study Of Select Retail van de auteur Neha Chhibber is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Customer Relationship Management As A Tool To Increase Customer Loyalty A Study Of Select Retail" is nieuw te koop vanaf € 63,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 63,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Customer Relationship Management As A Tool To Increase Customer Loyalty A Study Of Select Retail ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Customer Relationship Management As A Tool To Increase Customer Loyalty A Study Of Select Retail

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden