Het boek Klachtbehandeling van de auteur Claesen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klachtbehandeling" is tweedehands te koop vanaf € 8,99 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789013010312
Soort boek
Paperback Klachtenmanagement is een van de instrumenten waarmee de relatie met de klant kan worden verbeterd. U kunt op deze manier structurele tekortkomingen van de organisatie in kaart brengen, en het (communicatie-)beleid vervolgens bijsturen.<br />Dit praktijkboek biedt handvatten voor de manager die een klachtenprocedure wil ontwikkelen, maar is ook bestemd voor de klachtbehandelaar, degene die de klager te woord staat. Alle aspecten komen uitgebreid aan de orde zoals de klachtenprocedure, op wie is klachtenmanagement gericht, de professionele klachtenbehandelaar, herstel van de relatie en het klachteninformatiesysteem. Bovendien bevat het boek veel leerzame praktijkvoorbeelden.<br />De auteur was jarenlang klachtencoördinator bij de Dienst voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid van de gemeente Rotterdam. Hij heeft nu een adviesbureau, KAT Advies & Training BV te Rotterdam.
|
Prijs
€ 8,99 |
Bekijk boek |