> > > > > klachtbehandeling

Claesen - Klachtbehandeling

Het boek Klachtbehandeling van de auteur Claesen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klachtbehandeling" is tweedehands te koop vanaf € 8,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013010312
   
Soort boek
Paperback


Klachtenmanagement is een van de instrumenten waarmee de relatie met de klant kan worden verbeterd. U kunt op deze manier structurele tekortkomingen van de organisatie in kaart brengen, en het (communicatie-)beleid vervolgens bijsturen.<br />Dit praktijkboek biedt handvatten voor de manager die een klachtenprocedure wil ontwikkelen, maar is ook bestemd voor de klachtbehandelaar, degene die de klager te woord staat. Alle aspecten komen uitgebreid aan de orde zoals de klachtenprocedure, op wie is klachtenmanagement gericht, de professionele klachtenbehandelaar, herstel van de relatie en het klachteninformatiesysteem. Bovendien bevat het boek veel leerzame praktijkvoorbeelden.<br />De auteur was jarenlang klachtencoördinator bij de Dienst voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid van de gemeente Rotterdam. Hij heeft nu een adviesbureau, KAT Advies & Training BV te Rotterdam.
Prijs
€ 8,99
Bekijk boek