ISBN: 9780789022110
Bekijk boek
Het boek Geintegreerde Marketingcommunicatie van de auteur Kenneth Clow is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Geintegreerde Marketingcommunicatie" is tweedehands te koop vanaf € 24,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043016391
Soort boek
Paperback Geintegreerde marketingcommunicatie beschrijft de theorie van marketingcommunicatie. In het eerste deel wordt uitgelegd wat geintegreerde marketingcommunicatie omvat en het behandelt tevens een aantal gerelateerde begrippen, zoals branding en consumentengedrag. In de overige delen worden de drie pijlers van marketingcommunicatie besproken: te weten reclame, promotie en multimedia, en evaluatietools. Verder wordt aandacht besteed aan business-to-business, corporate image en internet als marketingtool.<br /><br />Didactische kenmerken van dit boek:<br />- Leerdoelen<br />- Openingscases en eindcases<br />- Margebegrippen<br />- Kennis- en discussievragen<br />- Uitgebreide samenvatting<br /><br />Op de website zijn PowerPoints en meerkeuzevragen beschikbaar<br /><br />De theorie in het boek wordt ondersteund door voorbeelden uit de praktijk: van internationale multinationals zoals AkzoNobel en Philips tot kleinschaligere bedrijven als Bagels & Beans en iKi Beer. <br /><br />Geintegreerde marketingcommunicatie is geschikt voor studenten van commerciële opleidingen aan het hoger onderwijs.<br /><br />Kenneth E. Clow is verbonden aan de University of Louisiana in Monroe. Donald Baack is verbonden aan de Pittsburg State University. De Nederlandse editie is verzorgd door: Eric Boot Hogeschool voor Economische Studies (HES) / Hogeschool van Amsterdam (HvA), Jean Hendriks Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN), Ruurd Mulder Hogeschool van Amsterdam (HvA) en Theo Zweers Haagse Hogeschool (HHS).
|
Prijs
€ 24,95 |
Bekijk boek |