> > > > > culturele-waarden-en-communicatie-in-internationaal-perspectief

Marietherese Claes - Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief

Het boek Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief van de auteur Marietherese Claes is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief" is nieuw te koop vanaf € 36,50 bij Bol.com. "Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief" is tweedehands te koop vanaf € 13,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 36,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 13,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief
Culturele Waarden En Communicatie In Int

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Culturele Waarden En Communicatie In Internationaal Perspectief

Type: Paperback
ISBN: 9789046905272
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 36,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046903049
   
Soort boek
Paperback


Cultuur en communicatie zijn zo nauw met elkaar verweven dat verschillen in cultuur automatisch leiden tot verschillen in communicatie. In dit boek wordt een overzicht gegeven van theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in communicatie die daaruit voortvloeien (zowel in verbale als non-verbale communicatie). Uitgangspunt daarbij is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, twee gebieden die wel dezelfde taal maar niet dezelfde cultuur hebben. De verschillen tussen beide culturen worden vervolgens vergeleken met andere Europese culturen en Aziatische, Arabische en Afrikaanse culturen. Ook intercultureel management komt aan bod, waarbij cultuurverschillen in een zakelijke context besproken worden.<br /><br />De talrijke voorbeelden en oefeningen in Culturele waarden en communicatie maken je bewust van je eigen cultuur en van de problematiek van interculturele communicatie. Hierdoor leer je de communicatie van andere culturen beter te begrijpen en zelf effectiever intercultureel te communiceren. <br /><br />Culturele waarden en communicatie is bedoeld voor iedereen die in zijn opleiding of beroep te maken heeft met mensen uit andere cultuurgroepen. Het boek stimuleert docenten en studenten na te denken over de eigen (interculturele) communicatie. Ook voor professionals die werken in internationaal opererende organisaties of in organisaties die met lokale diversiteit te maken hebben is Culturele waarden en communicatie,/i> onmisbaar. <br /><br />Marie-Thérèse Claes is verbonden aan de ICHEC Brussels Management School, de Université catholique de Louvain en het Asian Institute of Technology.<br />Marinel Gerritsen is hoogleraar Interculturele bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen.<br />
Prijs
€ 13,99
Bekijk boek