> > > > > analyse-van-de-belgische-reclamemedia-editie-2014

Ina Cool - Analyse Van De Belgische (reclame)media. Editie 2014

Het boek Analyse Van De Belgische (reclame)media. Editie 2014 van de auteur Ina Cool is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Analyse Van De Belgische (reclame)media. Editie 2014" is tweedehands te koop vanaf € 32,13 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 32,13 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789038223285
   
Soort boek
Paperback


Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven. Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht en inzicht wil krijgen van de Belgische media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon.
Prijs
€ 32,13
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Ina Cool
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 45,55
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 14,95
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 59,25