ISBN: 9789462927452
Bekijk boek
Het boek Analyse Van De Belgische (reclame)media. Editie 2014 van de auteur Ina Cool is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Analyse Van De Belgische (reclame)media. Editie 2014" is tweedehands te koop vanaf € 32,13 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789038223285
Soort boek
Paperback Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven. Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht en inzicht wil krijgen van de Belgische media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon.
|
Prijs
€ 32,13 |
Bekijk boek |