> > > > > the-business-of-platforms-strategy-in-the-age-of-digital-competition-innovation-and-power

Michael A Cusumano - The Business Of Platforms Strategy In The Age Of Digital Competition, Innovation, And Power

Het boek The Business Of Platforms Strategy In The Age Of Digital Competition, Innovation, And Power van de auteur Michael A Cusumano is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Business Of Platforms Strategy In The Age Of Digital Competition, Innovation, And Power" is nieuw te koop vanaf € 19,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 19,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
€ 19,99


Andere populaire boeken van Michael A Cusumano
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Staying Power

ISBN: 9780199218967


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 31,01
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 15,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 15,99
Tweedehands (0)