> > > > > en-waar-blijft-de-klant

Jacko Dagnolo - En Waar Blijft De Klant?

Het boek En Waar Blijft De Klant? van de auteur Jacko Dagnolo is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "En Waar Blijft De Klant?" is tweedehands te koop vanaf € 8,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789079922024
   
Soort boek
Paperback


Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D?Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast. D?Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D?Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft ge?ntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D?Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid.
Prijs
€ 8,90
Bekijk boek