> > > > > experiencecentric-organization-the-how-to-win-through-customer-experience

Simon David Clatworthy - Experiencecentric Organization, The How To Win Through Customer Experience

Het boek Experiencecentric Organization, The How To Win Through Customer Experience van de auteur Simon David Clatworthy is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Experiencecentric Organization, The How To Win Through Customer Experience" is nieuw te koop vanaf € 62,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 62,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Experiencecentric Organization, The How To Win Through Customer Experience

Type: Paperback
ISBN: 9781492045779
Levertijd: 6

Aanbieder:
€ 62,99