> > > > > klanttevredenheid-loyaliteit-adfo-dmsp-dossier

Bart Van Den Hooff - Klanttevredenheid & Loyaliteit Adfo Dm&sp Dossier

Het boek Klanttevredenheid & Loyaliteit Adfo Dm&sp Dossier van de auteur Bart Van Den Hooff is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klanttevredenheid & Loyaliteit Adfo Dm&sp Dossier" is tweedehands te koop vanaf € 22,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 22,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014058894
   
Soort boek
Paperback


Wie denkt dat tevreden gevoel en loyaal gedrag van klanten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, heeft het mis. In de praktijk blijkt namelijk dat een tevreden klant nog geen trouwe klant hoeft te zijn. Wel kan tevredenheid leiden tot loyaliteit, maar stellen de beide auteurs, er zijn meer factoren die trouw gedrag van de klant beïnvloeden. Om bovenstaande stelling te onderbouwen worden in het eerste gedeelte van dit dossier de verschillende theorieën over klanttevredenheid als loyaliteit van de afnemer behandeld. In het tweede meer praktijkgericht gedeelte wordt besproken wat bedrijven kunnen doen om hun afnemers te houden en ze aan zich te binden.
Prijs
€ 22,85
Bekijk boek